The miracles of science™

Kies een Sector


Corian® DeepColour™

De Quality Network vanuit het perspectief van onze partners

Leo Röthlin

Hoe zou u de waarden, doelstellingen en werkprincipes beschrijven die uw professionele activiteiten ondersteunen?

Wij richten ons in de eerste plaats op het bereiken van de grootste mate van klanttevredenheid. Ons doel is zelfs de meest complexe en ongebruikelijke wensen van onze klanten in realiteit om te zetten. En we doen dit met een combinatie van onze technische kennis en onze creatieve en innovatieve aanpak, een combinatie waardoor we de eigenschappen en prestatie van DuPont Corian® optimaal kunnen toepassen.

Kunt u de redenen beschrijven waarom u een verwerker van DuPont Corian® bent geworden?

We hebben Corian® dertig jaar geleden voor het eerste gebruikt en hebben het altijd een fascinerend materiaal, een materiaal met enorme veelzijdigheid en toepassingsmogelijkheden gevonden. We realiseerden ons dat we oplossingen konden bieden die met conventionele materialen niet mogelijk waren. Dankzij de doorlopende steun van DuPont en de creatie van het Quality Network zij we nu "grote fans" van Corian®.

Wat vertegenwoordigt het "DuPont Corian® Quality Network" voor u en uw klanten?

Het Kwaliteitsnetwerk creëert geloof en vertrouwen voor zowel verwerkers als klanten. Bovendien betekent het Kwaliteitsnetwerk ook samenwerking onder verwerkers. We vinden het erg plezierig onze ervaringen met leden van het Kwaliteitsnetwerk te delen en samen te werken aan specifieke projecten.

Bij welke projecten (of installaties, producten of zelfs situaties) heeft u zich tijdens uw professionele carrier het meest trots gevoel dat u deel uitmaakte van het "DuPont Corian® Quality Network"?

Uiteraard houden we van onze projecten, maar als ik aan de meest recente denk, ben ik erg trots op twee projecten die we konden krijgen dankzij de steun van DuPont en een ander lid van het Kwaliteitsnetwerk. Het eerste was voor een SBB-treinstation in Bern, Zwitserland, waar we twee elliptische toonbanken hebben gemaakt. De tweede bestond uit een reeks ovalen drie-dimensionaal gevormde afscheidingen met geïntegreerde zitplaatsen - opnieuw een aanzienlijke productie-uitdaging - voor een McDonald's restaurant in het Westside winkelcentrum in Bern.